פיינשילד – טכנולוגיה פורצת דרך

סוף לכאבים ולפצעים!
באמצעות מכשיר פיינשילד – PainShield™
אולטרה-סאונד מקצועי לטיפול בבית!

פיינשילד – טכנולוגיה פורצת דרך

 

מכשיר הפיינשילד – PainShield™  מפיק אולטרסאונד טיפולי פורץ דרך, נייד, קל במשקל ומאפשר טיפול ללא מגע ידיים. הפיינשילד מעניק לך תועלת טיפולית כמו טיפולי אולטרסאונד מקצועיים המבוצעים על ידי פיזיותרפיסטים, מטפלים מקצועיים וכירופרקטורים במרפאות שלהם.

אולטרסאונד טיפולי – תועלת מדעית ללא עוררין
אולטרסאונד טיפולי נמצא בשימוש פיזיותרפיסטים, מטפלים מקצועיים וכירופרקטורים כבר עשרות שנים לריפוי כאבים כרוניים והאצת החלמה מפציעות. תועלת טיפולי האולטרסאונד הוכחה באופן חד משמעי במחקרים קליניים מבוקרים.
פיתוח טכנולוגי מתקדם של מוצר הפיינשילד  PainShield™מאפשר לך לקבל היום את אותו טיפול בביתך בשיא הנוחיות והנוחות. המוצר מעניק לך הקלה משמעותית ואף מעלים כאבים כרוניים בזמן קצר בעלות נמוכה מול תועלת מרובה.

לאיזה סוג של כאבים מומלץ השימוש באולטרסאונד טיפולי?
דלקות ובצקות מקומיות, שרירים, רצועות, גידים קרועים.
התכווצויות בשוקיים.
שברים, נקעים בפרקים, פריצת דיסק, פגיעות עצביות.
פציעות ממקור אורטופדי או מפעילות ספורטיבית.
נוקשות וכאבי שרירים לאחר מאמץ ופעילות ספורטיבית.
דלקות בעצבים וכאבים עצביים.
טראומת עקב פציעה או לאחר ניתוח.
אישיאס וכאבים בגיד הנשה.
כאבים כתוצאה מצליפת שוט וכתף קפואה.
כאבי גב, צוואר, עורף, כתפיים ונוקשות שרירים ורקמות.
טריג’ימינל נאורולוגיה ((TMJ וכאבים ממקור עצבי.
טניס אלבו, תסמונת התעלה הקארפלית  (CTS).
כאבים כתוצאה מדלקת מפרקים  ניוונית, דלקת פרקים שגרונית, פסוריאזיס, כאבי פנטום, כאבי לימפה, פיברומיאלגיה.
דלקת בגיד אכילס.
הפחתת כאב ממקור סוכרתי.
טיפול בפצעים כרוניים –
בטיפול בפצעים כרוניים יש להדביק המדבקה רק על הרקמה הבריאה הסמוכה לפצע.

הקלה בכאב מורגשת תוך מספר ימים או שבועות. במקרה של כאבים קלים, כמו התכווצות שרירים מקומית, עשוי לחול שיפור לאחר יום. במקרה של פגיעה משמעותית, או כאב ממקור כרוני, תחול הקלה כעבור שבוע עד ארבעה שבועות.

החיים מתחילים – במקום שהכאב מפסיק
טכנולוגיית הפיינשילד PainShield™ פותחה על ידי חברת נאנו-ויברוניקס הישראלית כמענה לצורך להשלים את הטיפול המקצועי, הניתן על ידי הפיזיותרפיסטים המטפלים בכאבים ובפציעות במסגרת הקליניקה, בטיפול ביתי משלים להקלת הכאב וזירוז הליך הריפוי.
הפיינשילד קיבל אישורים ממשרד הבריאות וגופים רגולטורים באירופה (CE) ובארצות הברית (FDA), ומסייע רבות לחולים בהתמודדות עם כאב וטיפול בפגיעות ופציעות. הטיפול הינו נקודתי / מקומי ובעוצמה נמוכה ומאפשר שימוש לאורך זמן עם השפעה מירבית.

מהו אולטרסאונד טיפולי?
מכשיר הפיינשילד – PainShield™ מחובר למדבקת טיפול הכוללת מתמר ייחודי המפיק גלי על-קול בתדירות של 90 Kh (90,000 תנודות על קוליות בשנייה) בהספק של 0.4 וואט. הטיפול חודר עד לעומק של 44 ס”מ ובקוטר של 100 ס”מ מסביב למדבקה הטיפולית ומייצר חימום החודר לתוך הרקמות, הגידים, רקמת העצם והשרירים (המטופל חש בחום קל בלבד) ויוצר אפקט טיפולי המאיץ את הליך הריפוי העצמי.

איך אולטרסאונד טיפולי עובד?
מכשיר   PainShield™ממיר אנרגיה חשמלית לגלים על קוליים בתדר נמוך המכונים בשפת אנשי מקצוע גלי אולטרסאונד טיפוליים (גלי קול בעוצמה ובתדר שאינם נשמעים על ידי בני אדם), המועברים ומוחדרים באמצעות מתמר המשולב במדבקה אל האזור הכואב בגוף.
באמצעות הפעלת מכשיר   PainShield™ והדבקת המדבקה על מקום הכאב, האנרגיה של  גלי אולטרסאונד הטיפוליים חודרים לתוך הרקמות, מחממות אותם, משפרת זרימת דם מקומית, חילוף החומרים, איכות וכמות החמצן ופעילות אנזימתית בתוך התאים והרקמות ובכך מאיצה סילוק מכני של הרעלים והפסולת שגורמים לדלקות וכאבים.
טכנולוגיית מכשיר ה-  PainShield™ מאפשרת להאיץ ריפוי רקמות ופצעים, ריפוי דלקות והעלמת כאבים כרוניים.
גם לאחר שיכוך הכאבים כתוצאה מהטיפול במכשיר   PainShield™ מומלץ להמשיך ולהשתמש במכשיר על האזורים הרגישים כפעמיים עד שלוש בשבוע למשך 6.55 שעות בכל פעם על מנת לשמור על חילוף חומרים תקין של הרקמות.

מה ההרגשה בזמן הטיפול?
בעת הטיפול כאשר המכשיר מופעל והמדבקה צמודה לרקמות התחושה היא של חימום קל באזור הטיפול, (לפעמים גם תחושה זו לא מורגשת(. גלי אולטרסאונד מועברים אל המתמר המתכתי במרכז המדבקה ודרכה מבוצע הטיפול לאזור הכאב ולרקמות מסביב. בעת הטיפול  אפשר לעסוק בפעילות שוטפת ושגרתית. דבר המאפשר טיפול ממושך בבית המטופל, בזמן השינה או בסביבה היומיומית שלו, גם תוך כדי פעילות כשהמכשיר חגור על הגוף.

אופן פעולת המכשיר – ניידות ונוחות השימוש
המכשיר מורכב משני חלקים: מדבקה הממוקמת על גוף המטופל ישירות על מקור הכאב ואם מדובר בפצע פתוח אז בסמוך לו. החלק השני הינו יחידת בקרה ניידת המופעלת באמצעות סוללה נטענת ושולטת על פעילותה של המדבקה. הפעלת המוצר פשוטה באמצעות לחצן הפעלה יחיד. לאחר ההפעלה פועל המכשיר במשך שש שעות וכבה באופן אוטומטי, אך בכל רגע נתון ניתן להפסיקו.    המכשיר מומלץ לטיפול ממושך של עד שש וחצי שעות ביום.

×

עגלת קניות