מבצע!

מסיכת נחירונים Brevida מבית Fisher & Paykel

מחיר רגיל: המחיר המקורי היה: ₪1,200.המחיר הנוכחי הוא: ₪990.

מסיכת ברווידה™ תתאים אלייך במהירות ובקלות. היא מכילה בתוכה רצועות פשוטות וגמישות שעוזרות לכל אחד לעגן את המסיכה בנוחות על הראש במהלך השינה. המסיכה כוללת את אטם AirPillow™ שמתנפח ויוצר “כרית” עדינה של אוויר אשר חוסמת כניסת גורמים לא רצויים אל האף.
המסיכה מגיעה בנוסף עם מנגנון עמיד וידידותי לניקיון שמפחית משמעותית רעשים.

למה לקוחות קונים אצלנו:
free delivery
safe buy

מחיר רגיל: המחיר המקורי היה: ₪1,200.המחיר הנוכחי הוא: ₪990.

קנה עכשיו משלוח עד הבית עם שליח: 0 ₪ זמן אספקה: 14 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי

תיאור

מסיכת האף עם רצועות של פישר & פייקל. ברווידה היא מסיכת אף קלילה המעוצבת בשביל להשיג נוחות ותמיכה. כרית ה-AirPillow מתנפחת כאשר זורם אל תוך המסיכה אוויר ויוצרת בתוכה "כרית" אוויר נעימה המלטפת את מעברי האף. קירות המסיכה העדינות מגיעות עד עצמות הלחיים כדי לחזק את האחיזה והאטימה של המסיכה. צבעי ה-Visiblue נוכחים בכל חלק של המסיכה כדי לסמל את נקודות החיבור השונות שלה.

כרית האף AirPillow: היא מינימליסטית ובצורת משולש, מתמקמת החל בקודקודו של האף ועד לשפת הפה. הצורה הגיאומטרית המיוחדת שלה מיועדת ליצור אטימות מסביב ובתוך האף. הקונצפט הזה הוא יחודי משום שמרבית כריות האף אוטמות רק את הנחריים עצמם. קירות הכרית דקות הן – בסה"כ 0.25 מ"מ, והן יושבות בנוחות על הפנים תוך כדי שמירה על אטימות מירבית. לטובת השגת יציבות רבה בזמן הנשימה, פישר & פייקל יצרו את כרית האף מסוג AirPillow, שמקרבת את הכרית אל האף במהלך הנשימה. בזמן שהמשתמש נושף, החומר מרכך בחזרה ומאפשר נשימה קלה יותר בכל שלב של טיפול ה-CPAP.

גדלים שונים של כרית האף: מסיכת האף Brevida מיועדת לשרת מגוון רחב של מבני פנים. כרית אחת מיועדת להתאים לשני גדלים שונים בו זמנית: קטן מאוד-קטן או בינוני-גדול, ובכך להעלות את הסיכוי להתאמה עם כמה שפחות ניסיונות מתסכלים של רכישת הגודל הנכון.

יחידת ראש מתכווננת מסוג VisiBlue: אורות כחולים יכולים להימצא בחלק החיצוני של ה-Brevida.

"כל המידע והתכנים באתר הם להעשרת הידע של הקוראים בלבד ואינם מהוים בשום אופן המלצות לטיפולים רפואיים כלשהם או תחליף להתייעצות עם רופאים מומחים"
חזרה למעלהקנה עכשיו
×

עגלת קניות